سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع ادکلن های زنانه و مردانه

بهترین عطر های مردانه در زمستان کدام هستند؟

عطر و ادکلن زنانه , عطر و ادکلن مردانه , انواع رایحه های عطر , انتخاب عطر و ادکلن مناسب فصل ها , تشخیص برند اصلی عطر و ادکلن , تشخیص دوام بوی عطر و ادکلن , دسته بندی اصلی بویایی عطرها , عطر مناسب فصل سرد , نحوه صحیح استفاده از عطر و ادکلن , برندهای عطر و ادکلن , انتخاب عطر مناسب برای خانمها , انتخاب عطر مناسب برای آقایان , تست روانشناسی عطر , انتخاب عطر زنانه , عطر گرم چیست , عطر تلخ و خنک مردانه , بهترین عطر مردانه از نظر خانمها , عطر مناسب نوجوان , ادکلن مناسب , سر درد بر اثر رایحه عطر , درمان سردرد ناشی از بوی عطر , سر درد با بو , درمان آلرژی به عطر , عطر سردرد , نت های عطر , نت عطر چیست , ادکلن با رایحه هندوانه , ادکلن با رایحه لیمو , نت آغازین عطر , انواع رایحه عطرها , دسته بندی رایحه ادکلن ها , دسته بندی عطر و ادکلن , دسته بندی رایحه عطرها , اسامی عطرها , عطرهای گرم کدامند , اسامی عطرهای گرمی , عطر مخصوص زمستان زنانه , عطر مردانه برای زمستان , عطرهای شیرین , بهترین ادکلن های مردانه دنیا , بهترین عطر مردانه برای زمستان , بهترین عطرهای پاییزی مردانه , خوشبوترین عطر مردانه 2018 , تشخیص ادکلن مردانه و زنانه , قیمت ادکلن aromatic , قیمت عطر کلینیک آروماتیک , عطر آروماتیک , رایحه چایپر , تفاوت آروماتیک و آلیفاتیک , آروماتیک چیست ,     نظر

 

هنوز هم برای من عجیبه که میشنوم یک شخصی در طول یک سال فقط از یک عطر استفاده میکند ! ما باید همانطور که در هر فصل لباس و نوع پوشش خود را عوض میکنیم ، عطر خود را نیز باید تعویض و مناسب آن فصل کنیم . و البته قوانین خاص خود را دارد . به طور مثال عطر های سبک و اصطلاحا لایت را باید در هوای گرم پوشید و عطر های تند و ادویه ای را باید در هوای سرد پوشید . ساده است مگر نه ؟با تغییرات آب و هوایی باید عطر ها نیز عوض شوند . در این پست میخواهیم شما را با 5 تا از بهترین عطر های مردانه که مناسب زمستان هستند آشنا کنیم .

 1)one Million by Paco Rabanne

 

یکی از عطر هایی که تمام معادلات شما را بهم میریزد ادکلن مردانه وان میلیون پاکو رابان است . شاید بخاطر عجین شدن سه نت چرم ، دارچین و کهربا . یا شاید بخاطر شیشه بسیار شفاف و زیبایش . وارد بازی میکند مردانی را که عاشق چیزهای فلزی هستند . علاوه بر این نت های تند ادویه ای در این عطر با رایحه گرم و شیرین آن در تعادل کامل به سر میبرد .

 2) Boss Bottled by Hugo Boss

پیشگام در همه چیز مردانه و قدرتمند . هوگو بوس واقعا نمیتواند در ساخت یک عطر اشتباه کند ! عطر هوگو بوس بوس باتلد یکی از عطر هایی است که پیشنهاد میشود در زمستان به آن فکر کنید . رایحه این عطر قدرتمند و در نظم کامل به سر میبرد که مناسب روز و شب و محل کار است . نت ابتدایی این عطر با سیب ، لیمو ، هلو شروع میشود که به آرامی جای خود را به وتیور و چوب صندل میدهند .

 3) The One Gentlemen by Dolce And Gabbana

ادکلن دلچی گابانا د وان جنتلمن پاسخگوی نیاز یک آقای مدرن و سازگار با نیازهای وی است . رایحه ابتدایی این عطر با فلفل و گریپ فروت منتشر میشود  و با رایحه دلنشین وانیل به تکامل میرسد . رایحه نفسانی ادکلن د وان جنتلمن را برای زمستان خود در نظر بگیرید .

4) Gucci Pour Homme by Gucci

یکی دیگر از انتخاب های برجسته برای ماههای سرد ، گوچی پور هوم شامل یادداشت های گرم ادویه جات ترشی جات ، جنگل اما مهمتر از همه کهربا که باعث می شود این احساس زمستانی در شما گرم جلوه کند .این عطر شامل یادداشت هایی از ترنج، سرو و بنفشه در نت ابتدایی ،و در قلب رایحه حاوی توتون و یاس و در نت پایه نعنا هندی و کهربا حضور دارند. ماندگاری و پخش بو چیزی است که در این عطر بسیار قوی و موج میزند که البته جیمز فرانکو خیلی به آن علاقه دارد . آیا شما هم علاقه مند شدید؟

5) Spicebomb by Viktor And Rolf

 

 ادکلن مردانه اسپایس بمب در بسته بندی و به شکل یک نارنجک طراحی شده . و اگر در نگاه اول باور نکردید که واقعا یک انفجار در راه است بهتر است بوی آنرا استشمام کنید .این ادکلن شامل یادداشت هایی آتشین از فلفل ، زعفران ، چرم ، تنباکو، وتیور ، ترنج ، گریپ فروت و فلفل صورتی برزیلی است .

عطر زنانه مونت بلنک لیدی امبلم (Mont blanc Lady Emblem) در اوایل بهار 2014 طراحی و در سال 2015 برای بانوان با رایحه ای از گلها ، میوه های معطر و چوب های جنگلی به بازار عرضه شد . رایحه  عطر زنانه مونت بلنک لیدی امبلم با عناصری از توت قرمز ، کل رز صورتی و هلو آغاز شده و در نت میانی کار خود را با نمونه های چوبی ،  چوب صندل ، نعنا هندی ، چوب بلسان بنفش پیشروی میکند و در نت پایانی کار را با ترکیبی میوه ای دودی از تمشک و مشک به پایان میرساند . طراحی بطری این عطر به شکل یک الماس صورتی رنگ بوده که توسط سانجا پکیک طراحی شده و در سه سایز 30 ، 50 ، 75 میلی عرضه شده است .


بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
بسیاری از آقایان هنوز همان عطر و ادکلن را استفاده می کنند که دوران دبیرستان یا فارق التحصیلی استفاده می کردند. همان عطری که برای اولین بار هدیه گرفتند یا شاید خودشان انتخاب کردند و بعد از مدت ها استفاده به رایحه آن خو گرفته و تصور می کنند بهترین عطر ممکن است. معمولاً دلیل این کار عادت کردن به آن رایحه قدیمی است یا شاید انتخاب دوباره یک عطر جدید به نظر کاری سخت و پیچیده باشد. دنیای عطر و رایحه بسیار گسترده است و بسیاری از ما با مواد استفاده شده در آنها آشنایی کافی نداریم. اما اگر شما جز آقایانی هستید که به دنیال عطری تازه می گردید، در اینجا بهترین هایی که برای زمستان امسال می توانید انتخاب کنید ارائه شده است.برای خرید عطر و ادکلن به فروشگاه اینترنتی مراجعه فرمایید.
Odin New York 12 Lacha
اگر به دنبال رایحه ای گرم و کمی تند هستید این عطر مناسب شب های سرد زمستان است. رایحه آن را می توان به اولین قدمی که در یک فروشگاه ادویه فروشی هندی می گذارید تشبیه کنید. این عطر در سال 2015 تولید شده و رایحه اصلی آن فلفل سیاه ونوعی زعفران کمیاب است و با قیمتی حدود 165 دلار فروخته می شود.
Dunhill London Icon
اگر می خواهید ثابت کنید که در عین شخصیت مردانه و قدرت بدنی بالا دارای روحیه ای لطیف، بانزاکت و متمدن هستید، این عطر مناسب شماست و به صورت پیچیده ای این دو حس را با هم آمیخته است. رایحه ترنج ایتالیایی، مریم گلی، زنبق و چرم رایحه های اصلی این عطر بوده و گفته می شود شیشه آن نیز یادآور دوره ای از زندگی آلفرد دانهیل است. این عطر مناسب زمستان بوده و با قیمتی حدود 130 دلار فروخته می شود.
John Varvotos Dark Rebel
برای یک ماجراجویی تا نیمه های شب با یک سفر جاده ای و زمینی زیر نور مهتاب این بهترین انتخاب است. اصطلاحاً این عطر آقایان سرسخت، ماجراجو و عاشق سبک راک اند رول کلاسیک است. کسانی که معمولاً به خودشان تکیه می کنند و تصمیماتی مخصوص به خود می گیرند. این حس با تلفیق رایحه تنباکوی شیرین و چرم سیاه و نوعی نوشیدنی جاماییکایی به خوبی القا شده است. می توان گفت این عطر مخصوص استفاده در شب های زمستان یا بعد از غروب خورشید است و قیمت آن حدود 86 دلار.
Hugo Boss The Scent
این عطر مناسب شخصیت های مردانه، قوی و پیچیده است. عطری در خور شخصیت و وقار یک جنتلمن که احتمالا در حرفه خود انسانی خبره و تیز هوش است. رایحه های اصلی این عطر تلفیقی از چرم، میوه های شیرین و بوی تند زنجبیل است. گفته می شود در آن از گیاه کمیابی از آفریقای جنوبی استفاده شده که به عنوان داروی تقویت احساسات جنسی مورد استفاده است. البته بسیاری از عطر ها در این دسته جای می گیرند و گفته می شود جنس مخالف را به خود جذب می کنند. این عطر بدون شک القا کننده مردانگی است و قیمت آن حدود 86 دلار است.
Byredo Russel Westbrook
عطر معرفی شده از دیگر عطر های مناسب زمستان است که البته قیمت نسبتاً بالایی دارد و حدود 350 دلار فروخته می شود اما اگر توانایی خرید آن را دارید پشیمان نخواهید شد. سازنده این عطر می گوید که قصد داشتم عطری باشد که رایحه ای شیرین و حس تازگی را در کنار هم داشته باشد و البته می توانید هرجایی و در هر ساعت از روز آن را استفاده کنید.